Cererile de retur se adreseaza in scris pe adresa vanzari@dealpro.ro , unde se vor mentiona cauzele pentru care se doreste returnarea produsului si copie a facturii de cumparare.
Alternativ, in meniul “Contul Meu”, in sectiunea “Comenzi”, in dreptul fiecare comenzi plasate pe siteul nostru, exista optiunea “Retur Produs”. Accesand “Retur Produs” pentru comanda dvs., vi se vor cere anumite date, in vederea trimiterii cererii RMA (de retur). Dupa efectuarea cererii de retur, aceasta va fi fi analizata in 24-48 ore lucratoare.
In ambele proceduri de retur (email sau completand cererea de retur pe site), coletul se va trimite depozitului nostru, doar dupa primirea confirmarii din partea noastra(email sau actualizare status cerere RMA).
Daca produsul nu este defect, respectiv doriti sa il returnati fara un motiv anume, in timpul celor 14 zile calendaristice de la achizitia acestuia, costurile transportului vor fi suportate de catre client.
Orice deteriorare a produsului sau a ambalajului, in cazul returului fara motiv in timpul celor 14 zile calendaristice, stabilite prin lege, poate duce la diminuarea valorii rambursate catre client.
Rambursurile vor fi trimise in contul bancar al clientului, doar dupa receptionarea si inspectia tehnica a produsului.
Nu se accepta returul produselor dupa depasirea celor 14 zile, decat din motive tehnice, cum ar fi defectarea acestora, in perioada de garantie.
Produsele returnate trebuie sa aiba ambalajele originale si intacte pentru a se putea rambursa suma totala platita anterior(se exclud costurile cu transportul produsului).
Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in maxim 7 zile de la data primirii coletului, prin virament bancar intr-un cont bancar precizat de client, exclusiv prin transfer bancar. Comisioanele bancare, generate de plata intr-un cont bancar, vor fi suportate de client.