FAQ
Intrebari frecvente
Comenzile primite pana in ora 15:00 in timpul zilelor lucratoare (Luni-Vineri), se vor expedia in aceeasi zi prin curier rapid. Timpul mediu de livrare este de 1-2 zile lucratoare. Totusi, in unele cazuri, pot exista intarzieri de pana la 7 zile lucratoare, datorita perioadei in care comenzile sunt expediate (ex. Black Friday, Craciun, Anul nou, etc).
Exista posibilitatea ca si comenzile sa fi expediate direct din stoc furnizor, situatie in care timpul mediu de livrare va fi afisat in interiorul paginii (Ex.: 7-10 zile lucratoare).
Politica de returnare sau schimb a produselor se regaseste in pagina urmatoare: https://dealpro.ro/retur
Daca comanda a fost finalizata, puteti trimite un email la vanzari@dealpro.ro sau apeland nr. de suport 0734769109 .
In situatia in care comanda a fost predata curierului, redirectionarea comenzii catre o noua adresa, va fi taxata suplimentar de catre firma de curierat.
In functie de firma de curierat aleasa pt. expedierea comenzii dvs. (FanCourier, Cargus, Sameday, DHL), acestea pot fi urmarite direct pe siteul furnizorilor de servicii postale:
In cazul in care exista probleme cu statusul comenzii, procesul de achizitie, defectiuni tehnice ale produsului sau alte situatii ce determina inutilizarea produsului, va rugam sa ne contactati la vanzari@dealpro.ro sau 0734769109
Din pacate, in acest moment nu efectuam livrari in afara tarii pt. produsele achitate in sistem ramburs.
Pentru produsele disponibile si semnalizate “In stoc furnizor”, achitate cu cardul bancar, este disponibila la cerere si livrarea in afara tarii.
In functie de tipul de produs, respectiv locatia produselor (In depozitul furnizorului sau in depozitul local), acestea pot fi expediate in mai multe pachete (numere de urmarire colet).